Avaleht Meestele SsangYong Tivoli ˗ moodne auto
SsangYong Tivoli ˗ moodne auto
Meestele
0

SsangYong Tivoli ˗ moodne auto

0

SsangYong Tivoli ˗ moodne autoGenfi autonäitusel tutvustatud Lõuna-Korea vanima autotootja SsangYoungi uued mudelid on jõudnud Eestisse. Kuumimaks uudiseks selles teemas peavad autoasjatundjad SsangYyong Tivolit.

Kanal 2 saates „Rooli võim“ Genfi autonäituse melus SsangYongi uusi mudeleid tutvustades ütles Bassadone Automotive Nordic OÜ Baltikumi direktor Erkki Ots, et Kia Sportage ja SsangYong Korando jäävad samasse klassi. “Rexton on suurem ja veidi vanem mudel. Nende mudelite esimesed autod on jõudnud kesklattu ja on spetsiaalselt Baltikumi jaoks tellitud põhjamaade varustusega. On olemas näiteks istmesoojendused, paljudel tagaistmete soojendused ja osadel on roolisoojendus,” märkis ta.

SsangYong Tivoli ˗ moodne auto3Genfi autonäituse üheks suureks uudiseks nimetas Erkki Ots SsangYong Tivolit. „Lähim konkurent sellele on Opel Mokka, ka Renault Captur, Peugeot’ 208. Võib öelda, et see on nüüd tõeliselt uus SsangYong, mis on tehtud uue omaniku käe all. Suurt rõhku on pandud disainile, seda ka salongis. Tegu on tõesti väga moodsa autoga,” rääkis Ots.

Moodne salong, suurepärane disain

Silmatorkavalt stiilne uus väikemaastur Tivoli on peagi valmis turule tulekuks ja esitab rivaalidele väljakutse kvaliteetse efektse salongi ning suurepärase disainiga. Euroopa turu versioon lansseeriti märtsis toimuval Genfi autonäitusel ning selle müügiga alustakse suve lõpus. Uhiuue 1,6 l bensiinimootoriga esiveolise auto tootmine algab aprillis, paar kuud hiljem alustakse neliveoliste 1,6 l automudelite tootmisega. 2014. aasta lõpus lisandub Tivoli valikusse pikendatud teljevahega seitsmekohaline versioon.

Põhitrumbiks soodne hind

SsangYong Tivoli ˗ moodne auto2Ots selgitas, et SsangYongi mudelite põhitrump on alati olnud hind ja kindlasti saab ka Tivoli olema väga soodsa hinnaga. “Kõigepealt tulevad turule 1,6 l mootoriga nii bensiini kui diiselkütuse baasil variant. Need on väga ökonoomsed mootorid. Varustustasemeid saab olema ilmselt 2 kuni 3. Päris palju varustust saab olema isegi baasmudelil. Kes tahab isikupärastada autot, siis neil on võimalus saada kahevärvilise ilmega väljast ja kahevärvilise sisuga sõidukit, mis võib olla nii tekstiili- kui nahksisuga. Isikupärastamise võimalusi ja valikuid saab olema rohkem, kui on olnud kogu SsangYongi senises mudelivalikus kokku.”

Turumagnetiks maasturid

Tänavu tähistas SsangYong 60. juubelit. SsangYong on tuntud eelkõige nelikveoliste sõidukite ja maasturite tootjana. Viimased on kõige kiiremini kasvav turusegment Euroopas. SsangYong on olnud 15 aastat Baltikumi turul, kuid müük peatus umbes viis aastat tagasi. SsangYongi tootmisüksused asuvad Lõuna-Koreas ja see on seal suuruselt neljas autotootja. Tegemist on firmaga, mis oma esimesed nelikveolised autod tootis juba kuuskümmend aastat tagasi.

Alates 2011. aastast kuulub SsangYong India suurkorporatsioonile Mahindra & Mahindra, kus töötab üle 200 000 inimese enam kui 100 riigis. 2013. aasta käive oli üle 13 miljardi euro. Tugev uus omanik on võimaldanud SsangYongil investeerida võimsalt tootearendusse ja võtta eesmärgiks laieneda Euroopa ja Põhja-Ameerika turgudele.

Tegutsemisplaanid Eestis

“SsangYongi müügi- ja järelteenindus algab Eestis aprillis, mujal Baltikumis aprillis-mais. Hetkel tegeleme ettevalmistustöödega ning edasimüüjate müügi- ja järelteeninduse personali koolitamisega. Meie käesoleva aasta müügiplaan Baltikumis ja Soomes on 1500 autot. Oleme väga rahul, et üle 20-aastase maasturite müügikogemusega Topauto on SsangYongi partneriks Eestis,“ kommenteeris Erkki Ots.

VAATA VIDEOT!

Jaan-Ivo Lukas 

mm