LIIDRIPOSITSIOON TAASTATUD! Peugeot tõusis tarbesõidukite liidriks
Kunagine pikaaegne tarbesõidukite liider Peugeot taastas peale aasta pikkust perioodi oma liidripositsiooni, kokku müüdi käesoleva aasta esimesel poolel 343 Peugeot tarbesõidukit.
“Kui tervikuna püsib uute sõiduautode müük eelmise aasta tasemel, siis tarbesõidukite turg on olulises, peagi juba neljandikuni ulatuvas kasvus,” märkis Peugeot Baltic tegevjuht Rasmus Tali.
“Tarbesõiduki ostja teeb otsuse ülalpidamiskulu, töökindluse, funktsionaalsuse ja teenindusvõrgu alusel. Peugeot inseneride arendatud uued ja ökonoomsed mootorid on aidanud meil müüki sarnaselt muu Euroopaga ka Eestis kasvatada ning tõusta kütusesäästuliidriks,” sõnas Tali.
“Suvel alustame nii kaubiku kui mahtuniversaalina uue välimuse ja mootorid saanud Peugeot Partneri müüki, mis peaks meie positsiooni tarbesõidukite turul veelgi kindlustama,” lausus Tali.
Võrreldes möödunud aasta esimese poolega kasvas käesoleva aasta esimesel kuuel kuul Peugeot tarbesõidukite müük 44 protsenti. Kõige populaarsemateks osutusid Peugeot Partner 148 ning uuenenud Peugeot Boxer 82 ühikuga. Peugeot turuosa ulatub 17 protsendini Eestis müüdud uutest tarbesõidukitest.
Tarbesõidukite turg tervikuna kasvas Eestis esimesel poolaastal 372 sõiduki võrra 1990 uue müüdud tarbesõidukini, mis on möödunud aasta esimese poolega 23 protsenti enam.